Ο Κανέλος

Δεν είχα ακούσει για την κατάσταση του Κανέλου, αν και τον έχω γνωρίσει στο παρελθόν από κοντά και έχουμε συναντηθεί πολλές φορές. Έχουμε πιεί μπύρες μαζί σε παγκάκια στα Εξάρχεια, με έχει 'τσεκάρει' όταν έμπαινα στο ΕΜΠ για διάφορες δουλειές, ερχόταν να δανειστεί κανά βιβλίο (και να ρίξει κανάν δροσερό ύπνο) στην βιβλιοθήκη... Ωραίος τύπος που λέμε...

Είδα το post στον Uroborus και αποφάσισα να φιλοξένησω και εγώ το σχετικό videaki, σαν ελάχιστο φόρο τιμής, όχι μόνο στον Κανέλο του ΕΜΠ, αλλά στους Κανέλους της κάθε γειτονιάς.



Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι κάθε γειτονιά έχει τον Κανέλο της. Θυμάμαι παλιά στην πλατεία Περιστερίου, έναν άλλο Κανέλο, με το ίδιο ρέμπελο, αναρχο-αυτόνομο στυλάκι, να είναι αρχηγός της αγέλης αλλά ταυτόχρονα και μοναχικός ταξιδιώτης. Ένας boem σκύλος, με χαρακτήρα, γκομενιάρης και τυχοδιώκτης, ο πρίγκιπας της πόλης...

Κάποτε χάθηκε από την πλατεία ο Κανέλος, δεν έμαθα κάτι συγκεκριμένο για την τύχη του, απλά δεν τον ξαναείδα. Η τάξη αποκαταστάθηκε μετά από περίπου 5 χρόνια νομίζω, όταν ένας νέος Κανέλος έκανε την εμφάνιση του στην πλατεία... αυτός που χάθηκε από την πλατεία, χρόνια τώρα, είμαι εγώ...

Υ.Γ. Μια πολύ περιεκτική περιγραφή της περιπέτειας του Κανέλου υπάρχει στο indymedia...

No comments: